Symfonia Start 2.0 Faktura

Intuicyjny program do obsługi codziennych operacji sprzedażowych w firmach, które rozliczają się uproszczoną księgowością i nie prowadzą gospodarki magazynowej. Zapewnia szybkie i łatwe wystawianie dokumentów sprzedaży, automatyczne włączanie i wyłączanie cen i rabatów. Pozwala zarządzać rentownością sprzedaży. Możliwość rozszerzenia funkcjonalności o rozszerzenie Detal do obsługi sprzedaży detalicznej.

Symfonia Start 2.0 Faktura przyspieszy i usprawni Twoją pracę dzięki automatyzacji podstawowych czynności i podpowiedziom kolejnych do wykonania kroków. Bieżące aktualizacje programu zapewnią Ci bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Symfonia Start 2.0 Handel

Intuicyjny program do obsługi sprzedaży i operacji magazynowych w firmach handlowych lub produkcyjnych, które rozliczają się uproszczoną księgowością. Zapewnia szybkie i łatwe wystawianie dokumentów sprzedaży, ustawianie promocji, automatyczne włączanie i wyłączanie cen i rabatów. Pozwala zarządzać rentownością sprzedaży i optymalizować koszty magazynowania.

Symfonia Start 2.0 Handel przyspieszy i usprawni Twoją pracę dzięki automatyzacji podstawowych czynności i podpowiedziom kolejnych do wykonania kroków. Bieżące aktualizacje programu zapewnią Ci bezpieczeństwo prawno-podatkowe

Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i Magazyn

Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i Magazyn z obsługą magazynu i zakupów ułatwi prowadzenie działań sprzedażowych oraz zarządzanie magazynem w Twojej firmie. Umożliwi elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Zapewni pełną obsługę dokumentów handlowych, kasowych i magazynowych oraz transakcji gotówkowych i bezgotówkowych – w tym obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami.

Symfonia ERP Handel

Symfonia ERP Handel jest jednym z modułów systemu ERP.

Oprócz standardowych funkcji handlowo-magazynowych, Symfonia ERP Handel posiada:

  • Rozszerzenie Contact Manager umożliwiające rejestrację zdarzeń i czynności powiązanych z kontaktem u danego kontrahenta
  • Tworzenie ofert z możliwością przekształcania ich w zamówienia obce
  • Budowanie wielu ofert w różnych wariantach i scenariuszach opartych również o cenniki indywidualne
  • Uelastyczniony mechanizm zaliczek złotówkowych i walutowych
  • Niewymuszoną kolejność wystawiania dokumentów operacyjnych (zamówienie, WZ, faktura)
  • Możliwość łączenia kilku dokumentów zamówień czy magazynowych w jedną fakturę
  • Ocenę szans sprzedaży – tworzenie lejka sprzedaży
  • Tworzenie pododdziałów w firmie z możliwością przypisywania zróżnicowanych uprawnień użytkownikom
  • Wymiarowanie

Symfonia Contact Manager

To moduł wspomagający proces zarządzania relacjami pomiędzy kartotekami Kontrahentów, kalendarzami i ofertami w ramach modułu Handel Symfonia ERP.

  • Umożliwia zarządzanie kontaktami z obecnymi i potencjalnymi klientami
  • Wspomaga tworzenie ofert
  • Wspomaga proces sprzedażowy poprzez przypisanie do klienta kontaktu oraz informacji o ofertowanych towarach
  • Pozwala na prowadzenie kalendarza, planowania zadań powiązanych z użytkownikiem i klientem oraz rejestrację przypomnień o zadaniach do wykonania
  • Generuje zamówienia na podstawie danych zawartych w procesie sprzedaży

Symfonia e-Box

  • Obsługa procesu obiegu dokumentów elektronicznych
  • Tworzenie e-deklaracji, e-faktur sprzedaży
  • Archiwizowanie e-faktur sprzedaży i zakupu
  • Obsługa płatności elektronicznych
  • Podpisywanie i wysyłanie e-deklaracji do Ministerstwa Finansów

Symfonia - Między firmami

To biznesowy serwis internetowy, umożliwiający jego użytkownikom szybką i bezpieczną wymianę dokumentów elektronicznych, w tym e-faktur, ze wszystkimi innymi kontrahentami.

Symfonia Między Firmami pozwala na:

  • Wystawianie faktur firmom i osobom fizycznym
  • Rejestrację kosztów
  • Współpracę z biurem rachunkowym
  • Potwierdzenie dostarczenia dokumentów
  • Archiwizację
  • Zarządzanie uprawnieniami

Symfonia Mobilny Handel

Aplikacja ułatwia sprzedaż, wspiera kampanie marketingowe, promocje i zarządzanie relacjami z klientem.

  • Planowanie i zatwierdzanie wizyt u klientów
  • Przeglądanie zamówień
  • Natychmiastowe potwierdzanie dostępności towaru w magazynie
  • Wystawianie faktur i paragonów
  • Przyjmowanie płatności i drukowanie potwierdzeń
  • Kierownicy widza całą pracę handlowca online
  • Zarządzanie flotą handlowców za pomocą dodatkowego modułu ERP Handel

Symfonia - Mobilny Magazyn

Zarządzaj magazynem prosto ze smartfona

  • Działy handlowe i logistyczne zlecają online zadania dla magazynów
  • Poszczególne Działy kontrolują co aktualnie wykonuje magazyn
  • Przyjmowanie zamówień zleconych przez dział logistyczny
  • Wydawanie towaru zgodnie ze zleceniami działu handlowego
  • Inwentaryzacja pełna i cząstkowa z podziałem na lokalizacje
  • Weryfikacja aktualnych stanów magazynowych
  • Multi piki, czyli wydawanie towaru z kilku połączonych zamówień
  • Obsługa kilku magazynów

Kontakt z ADEV

Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Masz pytania? - napisz, przyjedź lub zadzwoń. Poniżej dane kontaktowe.

ADRES:

Wojska Polskiego 102 , 98-200 Sieradz

E-MAIL:

TELEFON:





    Akceptujesz politykę prywatności przetwarzania danych osobowych