Symfonia eBiuro

Dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Wiemy, że często pełnisz w swojej firmie jednocześnie różne role – właściciela, dyrektora, księgowego, specjalisty ds. kadr i płac, a nawet szefa sprzedaży. Niezależnie od tego, czym aktualnie się zajmujesz, w Symfonii eBiuro masz wszystko pod ręką.

  • Fakturowanie i OCR – Wystawianie dokumentów sprzedaży m.in.: Faktura VAT, Proforma, Zaliczka, Korekta, Paragon czy Pozostały przychód – w wielu językach i walutach.

    – Baza kontrahentów i produktów (możliwość również importu własnych baz).
    – Szybka rejestracja kosztów dzięki funkcji OCR, polegającej na automatycznym odczycie dokumentów dodanych w formie skanu.
    – Wysyłka faktur mailem ze śledzeniem statusu (możliwość wysyłki wielu dokumentów w jednej wiadomości).

  • Płatności – Przejrzyste zestawienie zobowiązań i należności wynikających z dodanych dokumentów wraz ze wskazaniem terminów zapłaty.

    – Dodawanie płatności do dokumentów poprzez: łączenie faktur z przelewami, rejestrowanie ręczne czy eksport danych do przelewu.
    – Możliwość wysyłania przypomnień do kontrahentów przed i po terminie płatności dokumentu oraz drukowania wezwań do zapłaty.
    – Dedykowane powiadomienia o płatnościach pozwalające na bieżąco kontrolować stan finansów firmy.

  • Magazyn – Dokumenty magazynowe: PZ, PW, WZ, RW wraz z korektami.

    – Inwentaryzacje: zerująca, wprowadzająca, aktualizująca.
    – Stała kontrola stanów magazynowych (z możliwością pobierania do plików PDF, XLS).
    – Automatyczne wystawianie dokumentów magazynowych do wystawionych faktur.
    – JPK_MAG generowany na żądanie.

  • Księgowość – Możliwość rozliczania na KPiR lub Ryczałcie Ewidencjonowanym.

    – Deklaracje podatkowe: PIT-5, PIT-5L, VAT_UE, PIT-4R, PIT-11.
    – Deklaracje ZUS: ZUS_DRA, ZUS_RCA, ZUS_RZA, ZUS, ZZA, ZUS_ZUA, ZUS_ZWUA.
    – e-deklaracje tj. wysyłka deklaracji bezpośrednio do urzędu skarbowego, śledzenie statusu wysyłki i pobieranie UPO.
    – Amortyzacja środków trwałych (spis z natury).

  • Kadry i płace – Wygodne prowadzenie rejestru wszystkich pracowników i zarządzanie ich danymi.

    – Wprowadzanie i generowanie wydruków umów: o pracę, zlecenia, o dzieło.
    – Ewidencjonowanie czasu pracy przy umowach zlecenia.
    – Wprowadzanie do kalendarza wszystkich nieobecności, urlopów, nadgodzin.

Dlaczego warto

  • Polska chmura – Bezpieczne miejsce dla danych Twojej firmy. Dane przetrzymywane są na terenie Polski na serwerach spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa.
  • Dostęp do danych z każdego miejsca – Możliwość korzystania ze wszystkich funkcji systemu 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu z każdego miejsca.
  • Obniżenie kosztów infrastruktury informatycznej – Optymalizacja nakładów na własne serwery oraz na usługi informatyczne.
  • Bezpieczeństwo danych – Wszystkie dane przechowywane w systemie są archiwizowane z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa.
  • Urządzenia mobilne – Strona WWW dostosowuje się do wielkości i rozdzielczości ekranu każdego urządzenia mobilnego dzięki technologii RWD.
  • Oszczędność czasu – Dzięki zautomatyzowaniu wielu funkcji program potrafi działać samodzielnie, dlatego na niektóre rzeczy nie tracisz już czasu.
  • Integracja z systemami księgowymi – Integracja z programami księgowymi pozwala na automatyczny eksport oraz import danych z dokumentów.
  • Otwarte API – Dzięki rozbudowanemu API jesteśmy w stanie integrować nasz system z większością dostępnych rozwiązań IT na rynku.

Kontakt z ADEV

Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Masz pytania? - napisz, przyjedź lub zadzwoń. Poniżej dane kontaktowe.

ADRES:

Wojska Polskiego 102 , 98-200 Sieradz

E-MAIL:

TELEFON:





    Akceptujesz politykę prywatności przetwarzania danych osobowych