Symfonia eBiuro
Dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Wiemy, że często pełnisz w swojej firmie jednocześnie różne role – właściciela, dyrektora, księgowego, specjalisty ds. kadr i płac, a nawet szefa sprzedaży. Niezależnie od tego, czym aktualnie się zajmujesz, w Symfonii eBiuro masz wszystko pod ręką.
- Fakturowanie i OCR – Wystawianie dokumentów sprzedaży m.in.: Faktura VAT, Proforma, Zaliczka, Korekta, Paragon czy Pozostały przychód – w wielu językach i walutach.
– Baza kontrahentów i produktów (możliwość również importu własnych baz).
– Szybka rejestracja kosztów dzięki funkcji OCR, polegającej na automatycznym odczycie dokumentów dodanych w formie skanu.
– Wysyłka faktur mailem ze śledzeniem statusu (możliwość wysyłki wielu dokumentów w jednej wiadomości). - Płatności – Przejrzyste zestawienie zobowiązań i należności wynikających z dodanych dokumentów wraz ze wskazaniem terminów zapłaty.
– Dodawanie płatności do dokumentów poprzez: łączenie faktur z przelewami, rejestrowanie ręczne czy eksport danych do przelewu.
– Możliwość wysyłania przypomnień do kontrahentów przed i po terminie płatności dokumentu oraz drukowania wezwań do zapłaty.
– Dedykowane powiadomienia o płatnościach pozwalające na bieżąco kontrolować stan finansów firmy. - Magazyn – Dokumenty magazynowe: PZ, PW, WZ, RW wraz z korektami.
– Inwentaryzacje: zerująca, wprowadzająca, aktualizująca.
– Stała kontrola stanów magazynowych (z możliwością pobierania do plików PDF, XLS).
– Automatyczne wystawianie dokumentów magazynowych do wystawionych faktur.
– JPK_MAG generowany na żądanie. - Księgowość – Możliwość rozliczania na KPiR lub Ryczałcie Ewidencjonowanym.
– Deklaracje podatkowe: PIT-5, PIT-5L, VAT_UE, PIT-4R, PIT-11.
– Deklaracje ZUS: ZUS_DRA, ZUS_RCA, ZUS_RZA, ZUS, ZZA, ZUS_ZUA, ZUS_ZWUA.
– e-deklaracje tj. wysyłka deklaracji bezpośrednio do urzędu skarbowego, śledzenie statusu wysyłki i pobieranie UPO.
– Amortyzacja środków trwałych (spis z natury). - Kadry i płace – Wygodne prowadzenie rejestru wszystkich pracowników i zarządzanie ich danymi.
– Wprowadzanie i generowanie wydruków umów: o pracę, zlecenia, o dzieło.
– Ewidencjonowanie czasu pracy przy umowach zlecenia.
– Wprowadzanie do kalendarza wszystkich nieobecności, urlopów, nadgodzin.
Dlaczego warto
- Polska chmura – Bezpieczne miejsce dla danych Twojej firmy. Dane przetrzymywane są na terenie Polski na serwerach spełniających najwyższe standardy bezpieczeństwa.
- Dostęp do danych z każdego miejsca – Możliwość korzystania ze wszystkich funkcji systemu 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu z każdego miejsca.
- Obniżenie kosztów infrastruktury informatycznej – Optymalizacja nakładów na własne serwery oraz na usługi informatyczne.
- Bezpieczeństwo danych – Wszystkie dane przechowywane w systemie są archiwizowane z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa.
- Urządzenia mobilne – Strona WWW dostosowuje się do wielkości i rozdzielczości ekranu każdego urządzenia mobilnego dzięki technologii RWD.
- Oszczędność czasu – Dzięki zautomatyzowaniu wielu funkcji program potrafi działać samodzielnie, dlatego na niektóre rzeczy nie tracisz już czasu.
- Integracja z systemami księgowymi – Integracja z programami księgowymi pozwala na automatyczny eksport oraz import danych z dokumentów.
-
Otwarte API – Dzięki rozbudowanemu API jesteśmy w stanie integrować nasz system z większością dostępnych rozwiązań IT na rynku.